11 січня 2021 року
Понеділок
Вітаю всіх!




Як проводити дистанційне навчання: поради дорослим

Знов   дистанційні уроки...   В нас накопичився певний досвід, тож можемо їх систематизувати .

  1. Дистанційні уроки дають змогу не регламентувати жорстко час дітей, як під час звичайних уроків у школі: йдіть за дитиною, дивіться, як вона реагує.
  2. Саме дистанційні уроки дають нам можливість підлаштувати урок під дитину — не примушуйте її виконувати всі завдання саме за час уроку — нехай працює у власному темпі, за власним вибором, дотримується своєї послідовності, вибере насамперед ті завдання, які зацікавили її найбільше.
  3. Дистанційними уроками користується багато дітей з різними здібностями та вподобаннями, тому  розміщуються  завдання, які можуть зацікавити кожну дитину
  4. Не нехтуйте фізкультхвилинками — вони підбадьорюють, допомагають поліпшити настрій, а ще — дітям подобається рухатися.
  5. Важливо цікавитися вибором дітей, і водночас спонукати їх обирати завдання з різних освітніх галузей.
  6. Сучасні уроки неможливі без спілкування, але зважаючи на дистанційні умови проведення уроків,  зменшено кількість завдань, які потребують обговорення, проте вони є. Учителі та батьки, які несуть найбільше навантаження, організовуючи навчання дітей у домашніх умовах, можуть навчити дитину звертатися для обговорення запитань до тих дорослих, які мають більше вільного часу — дідусів та бабусь, батьків, інших родичів, друзів та однокласників. 
  7. РефлЕксія  (метод самоаналізу знань і вчинків, їх значень та меж) вже давно стала невід’ємною частиною уроку, тому цікавтеся, що і як вивчає дитина, що її здивувало, що нового вона дізналася, що було легко, а що — складно. Перебуваючи на дистанційному навчанні, діти, як ніколи, потребують уваги рідних.
  8. Кожне відео, невеличкі тексти перед завданнями, картинки допомагають зацікавити дітей, мотивувати їх: ми маємо здивувати дитину, а далі вона вже сама досліджуватиме те, що її найбільше вразило.
  9. Давайте можливість дитині самостійно читати завдання!
  10. Гарних уроків! Щасти!





КРОК 1. Я досліджую світ 

    Сьогодні ми продовжуємо наше дослідження "Людина і природа взимку".

Підготуй до уроку:

  • підручник;
  • друкований зошит;
  • ручку;
  • простий  олівець.
    Опрацюй  презентацію, виконуючи всі завдання. Надійшли фото 


 


крок 2.Математика  

Підготуй до уроку:

  • підручник;
  • друкований зошит;
  • ручку;
  • простий  олівець.
   1.  Переглянь відеоурок, щоб пригадати додавання з переходом через розряд. Нічого не треба писати в зошиті!
    




2. Опрацюй усно з.4 на стор. 63(підручник)
3. Виконай з.3 в ДЗ на стор. 1. Надійшли фото.



 КРОК 3. Українська мова 


Підготуй до уроку:

  • робочий  зошит;
  • підручник;
  • простий  олівець.

    1. Уважно прослухай-продивись  урок, вголос відповідай на питання вчителя. Писати нічого не треба!

    
скільки?                                          котрий?


        
    2. На стор. 86 підручника прочитай визначення ЧИСЛІВНИК.
    3. Виконай з.1 в РЗ на стор. 40. Надійшли фото.




Крок 4.  Літературне читання

Підготуй до уроку:

  • робочий  зошит;
  • підручник;
  • ручку.
    1. Пропоную послухати казочку. Намагайся слідкувати! 
    





2. Послухай пісню та переглянь музичний кліп. Про кого сьогодні читаємо? 


Тема "Батьки — найрідніші на землі!"


3. Навчись виразно читати вірші на стор. 77-78 (підручник)
4. Письмово виконай завдання 1,2,3 на стор. 40 (РЗ) 







5. А це завдання для справжніх дослідників та дослідниць!
Дізнайся, коли в нашій країні святкують День батька. Зателефонуй!

  Крок 6. Рефлексія 

  • З яким настроєм ти  закінчуєш навчання сьогодні?
  • Чи цікавими  та корисними були для тебе  завдання?
До зустрічі! 
Твоя вчителька Юлія Валеріївна





































































































































Коментарі